Mom8763 benim oğlanda kolikti. İlk anneliği yaşayacak olanlara bu durum çok zor geliyor. Çok şükür şu an 14.5 aylığız. Acaba bu kolikliğe sebep nedir? Bu kadar bebek varken neden çözümünü bulmuyorlar? Ben gelişmemiş bağırsak durumunu doğru bulmuyorum. Bize hep bağırsakları gelişmemiş vs dediler. Bi bebek 9 ayda tamamlıyor kendini ve bu fıtrı yani Allahtan gelen birşey. Sanki başka şeyler tetikliyor gibi? Bi çözüm bulsalar da bebeklerde, annelerde rahat etse. Yaşıyor olanlara Rabbim kolaylıklar versin.
Biz ne kullandıysak fayda etmedi. 3bucuk ay devam etti sonra bıçak gibi kesildi. O anki mutluluk hiçbir şeyde yaşamadım :)