50 günlük kizim var ve 1 aydir kolik derecesinde aşırı derece gazı vardı naptiysam olmadi her akşam saat 6 7 de başlayıp 11 e kadar ağlaya ağlaya sesi kesiliyordu cok şükür 5 gündür düzenli bir şekilde metsil damla kullanıyorum sancısı yok işe yarıyacagini hic düşünmemistim 5 liraya aldim eczaneden o yuzden internetten nurse sipariş ettim hala gelmedi ama metsil gerçekten çok ise yaradı akşamları çok huzurlu artık 🤲🤲