Deletedmom99886 Merhaba arkadaşlar. Oğluma numarası küçük geldiği için ve iade süresini kaçırdığım için satıyorum. Kutulu. İgor, 19 numara.
Eminos Deletedmom99886 kötü olmus yaa o kadarda para verilmis ama ne yazikki yuruyen bebege 19 numara kucuk olur
Deletedmom99886 123huma Antalya’da yaşıyorum ama her yere kargo yaparım, 200 ₺ aldım inanın, 170 ₺ kargoda benden olur.
Deletedmom99886 Eminos Evet kesinlikle yazık oldu. Denemeden almamak lazımmış küçük yerde yaşıyorum diye internetten aldım. Başka marka o zaman 19 numara oluyor diye aldım maalesef hiç olmadı.
Eminos Deletedmom99886 yani ben acikcasi hizli buyume donemindeki bebeklere bu kadar pahali urun alinmamasi taraftariyim LCWaikiki den aldim bi terlik bi ayakkabı cok yeterli geldi buyuyunce ayaklar xaten mecburen bi daha aliniyor