Ela5858 Kızlar merhaba 4ay 10gunluk kızıma kac saatte bir mama vermelıyım ben 3saatte 180cc verıyorum cok dıyenler var ama bence cok degıl me dusunuyorsunuz bu konuda
bebeksibiriyim Ela5858 biz 4.5 aylığız inanılmaz bir şekilde 2 satte 1 150 cc bazen daha fazlasını içiyor.yok fazlaymış oymuş buymuş hikaye gerçekten vermediğimiz zaman kendini boğarcasına ağlıyor istersenix vermeyin diyor yani resmen ben artık alıştım yani 🤦♀️
Mervi-10 Ela5858 aynı şeyi bende merak ediyorum benim kızımda 3 4 saate bir 180 cc mama içiyor gece sadece 1 kere kalkıyor birde sabaha karşı 6 da banada çok diyorlar ama arkasındaki ayına göre normal olduğunu düşünüyorum 🤔😃 doymuyorsa yapıcak bir şey yok
Ela5858 Mervi-10 evet benımkıde gece ıkı kez mama ıcıyor cok dıyenler var ama vermezsen krıze gırıyor ve o aglaması bılıyırumkı açlıktan 😀
Sema05 Ela5858 4 ay 13 günlük 3 saat de 150 içmeye başladı oda daha yeni istemez se 125. 90 dan nihayet cikabildk