Alyatrd bizimkide 3 hatta bazen 4 yapıyordu uyku çünkü sadece yarım saat uyuyordu suan yasına 1 hafta var ve 2 uyku yapıyor yavas yavas düşüyor aslında bunu bebek belirliyor ben cok zorlamadım uyusun diye bi kaç kez yarım saatlik uykusunu uzatmaya calıstım ama nafile dediğim dedik yani şuanda ne zaman isterse o zaman uyuyor diş dönemleri falan uyku düzeni bozuluyor bozuldu yani bizim ve geve uykusu gündüz uykusu birbirine giriyor bende akısına bırakıyorum çünkü zorlayınca baktım kendimi ve bebegimi yıpratıyorum böle devam ettim