MerveBostan Merhaba kizlar. Bebegim 52 gunluk 1 gundur kaka yapamiyor. Cok aci cekiyor agliyor surekli gaz cikariyorum biraz biraz ama nafile. Ikiniyor cani cok yaniyor yavrumun cok uzuluyorum lutfen tecrubeli anneler yazin ne yapabilirim doktora mi goturmeliyim
Tgbkzn MerveBostan poposuna zeytin yağı ile uyarı yapın kulak çubuğunu pamuk kısmını zeytinyağına batırın poposuna hafifçe pamuk kısmını sokarak uyarın hemen yapar kakasını rahatlar kuzu bide ayaklarını karnına doğru çekin bunu yaparken öyle bekleyin
BnnrBde MerveBostan Eğer anne sütü ile besleniyorsa sadece 10 güne kadar kaka yapmaması normal . Mama ile besleniyor ise mamanın gaz yaptığını düşünüyorsanız mamayı değiştirmenizi öneririm. Gazını çıkardığınız halde devam etmesi normal bebeklerde sandığımızdan çok fazla gaz var bende yeni yeni tecrübe ettim .
Yafes Anne sütü alan bebek 10 gün yapmaması normal kabul edelir, sancısı gazdan kaynaklı olabilir, 1 gün için bebege kabız diyemeyiz