bukaga Ya benim oğlum sadece anne sütü içiyor 5 aylık olduk 66 cm cıkıyoruz ben nasıl uzatcam bu boyu?
Tatlim bukaga sizin boyunuz uzun mu? Genele göre ortalamada bir boyda bebeğiniz. Doktorunuz kısa mi buluyor? Benim bebeğimin boyu uzun ama benim boyum da uzun. Anne sütü ile besliyorsaniz zaten yapacağınız pek bir şey yok . Ek gıdaya geçince kalsiyum protein ağırlıklı bir beslenme düzeniyle destekleyebilirsiniz
Fun bukaga kim ne dedi size bilmiyorum ama persentil tablosuna bakabilirsiniz bebeğiniz gayet olması gereken boyda. Hem zaten anne sütü alıyo nekadar uzun olabilir ki 5 aylık bebek? Emzirmeye devam edin ek gıdaya geçince süt peynir yumurta kalsiyum zengin olan besinlerle devam edersiniz bu kadar 🤷🏻♀️
bukaga Birannebirfurki doktorumuz kısa geldi bana birdahaki aya 3 cm uzamazsa takviye düsünürüz dedi :((
1prens1prensess bukaga niye uzatasınızki gayet normal boyu zaten zamanla uzuyor oğlum 21 aylık 89 cm normalide bu deve olmasını beklemiyoruz 😂daha küçükler gayet iyi boyları
aylakmadam Sizin ve eşinizin boyu kaç? Sorunuzun cewabi burda. Benm bebegim uzun bir bebek. Cunku ben 1.82 babasi 1.96 boyunda…
bukaga aylakmadam gelecek icin değil de bebekken bir ortalamada olması lazım ya o cok aile boyuyla alakalı değilmiş. Şimdilik. Tüm bebekler aynı ortalama ile büyüyüp ergenliğe kdr genetik olarak değişirmiş. Benim 1.75 eşim 1.88
Dnz-kbr bukaga kızım 8 aylık 67 cm ama halalari dedesi babaannesi herkes 150 çok kısa o yüzden sanrm o da minyon olacak ama umarm babasına çeker
bukaga Dnz-kbr kız bebek erkek bebek garkı var kuzu bir de 1 yasa kadar hepsi aynı büyüyormus gelecek boyunu göstermez yani insallah babasına benzesin prenses😇
snyck bukaga bizde anne baba kisayiz kizim çok çok onden gidiyor çok emziremedim 2 yaşa kadar mama içti sanırım mamanın etkisi oldu ek olarak verseniz anne sütü alan cocuk icin kötü mu olur acaba
bukaga snyck evet mama bebekleri daha uzun oluyor galiba :( of ek gıdaya az kaldı diyip sabrediyorum :(
spaceship bukaga alakasının olmadığına yemin edebilirim ama ispatlayamam klişesi. Oğlum anne sütü alıyor sadece, aylık kontrollerinin hepsinde doktoru boyunun uzun olacağını söylüyor persentile göre bakıp, bir de babasına bakıp.
Dnz-kbr bukaga evet tabi öylede çok fark olmuyo bir iki cm erkek kızda ama ay olarak daha büyük ya bizimki ondan karslstrma yaptm yani 🙏🏼😇 valla ins diyorum bnde 💛
bukaga spaceship işte benimki de anne sütü ben 1.75 babası 1.88 ama doktor bebeklee bir ortalamada büyür ergenliğe doğru genetik faktore göre değişirler dedi benimki 5 ay 1 haftalık 66 cm sizinki bu ayda kaçtı ? Biraz kısa dedi bana :(