YigtnAnnesi ikinci bebeğim geliyor kızım olacak demişsiniz ya başlıkta, içerikte de bugün öğrendim yazmışsınız. Yani biraz geç öğrendiniz gebeliğinizi sanırım. Hani cinsiyet en az üç ayda falan belli oluyor ya ondan dedim umarım bu sefer anlatabildim.
Belki de ben yanlış anladım mevzuyu bilmiyorum 😂😂