Arkadaslar bilgisi olan lutfen yardim etsin kizim iki gundur cok atesleniyodu 1 bcuuk yasinda doktoruna goturdum el ayak agiz hastaligi dedi ayni su cicegine benziyor eli agzi ayaklari su topluyp patliyor ve bulasici bir hastalikmis evde 5 aylik birde oglum var ona da bulasicak diye cok korkuyorum yasayan yada bilgisi olan varsa lutfen yazsin ne yapmam lazim nasil gecirebilirim doktr krem verdi bide agzinin icindeki yaralar icin dut surubu aldim sizinde bildiginiz tedavi yontemi varmi