Demirnes eşimi ikna edemedim edebilsem doğduğu an yaptırırdım direk çünkü o ilk 1 hafta boyunca hiç acı hissetmiyormuş orası doktorumda önermişti ama eşim korktu zaten bebek bu ağlayacak bide onun için ağlamasın kıyamam demişti neyse en sonunda 17-18 aylıkken ikna edebildim de yaptırdık şükür hiç ağrı sızı ateş fln olmadı bizde ama eşimde pişman oldu😂3.bir çocuk düşünmüyorum ama olurda seneler sonra bir oğlum olursa bu sefer doğduktan sonra yaptırıcığıııım