1anneee ben de aynisini yaşadım. 1 yasina kadsr ben baktim çalışmaya basladiktsn sonra eve geldigimde kosup sarılmasını beklerken aglama krizleri beni reddetme gibi durumlarla karsilastim. Cok aglayip uzulmusumdur. 1.5 senedir pandemi sebebiyle evden calisiyorum simdi de her seyini illa benim yapmami ister hicbi yere ben yoksam gitmez. Suanda da fazla bana duskun oldu. Bazi çocuklar annenin çalışmasını kabullenemiyor bence tamamen cocugun karakterinden dolayı 🤷🏼♀️ kaliteli zaman geçirme de degil olay, hicbirsey yapmasan da yaninda ol istiyor cocuklar. Çalışan biz analar icin cok zor 🙏🏻