[silindi] bizim bugun muaynemiz vardı. Bu bobrek yetmezliği muhabbetini söyledim. Ne alaka dediler. :) sen susuz kaliyorsun bebek değil. Sadece stünde azalma olursa bırak dedi. Ben bi gun denemistim sıkıntı olmamıştı sutumde. Hatta o gun 5 cay kaşığı su verdim onu da soyledim gerek yok dedi ebelerimiz. Gönül rahatlığıyla tutabilirsin bence. Seninde dediğin gibi allahın izniyle bir şey olmaz. Benim eşim bana dini konu da hiç karışmaz. Ama oruç tutmaktan korkuyorum dediğim de herkes rızkını yer onun rızkı neyse o da onu emecek endiselenme dedi ve bu bana yetti.