Hacerr7 farkındalık yaratmak icin kullanilacak uslup bu degil ben de bunu soyluyorum. Siz bi hata yapsanız miniginiz zarar görse size boyle bir üslup kullanilsa üçüncü gözünüz acilmaz emin olun... ben de ilk defa birine hitaben boyle birsey yaziyorum, sebebi de ortada, hepimiz anneyiz ve evladimizin kötülüğünü istemeyiz, siz tanımadığınız bir bebege bu kadar hassas davranip annesi icin aksini idda edemezsiniz, anlatmak istedigim bu. Yoksa kim bebeklere kiyabilir ki