Minikkusuumm bizimki gündüz 3-4 saate bi devrilip bi saat uyuyo gece uykusuna te 12de yatıyo zıbıç bizle beraber yatcak illede, gece de iki kere falan uyanıyo muhtemelen sıcaktan, yada klima ağzını kurutuyo, aktivite olarak da şarkılar oyunlar ceeeler falan seviyoruz bol bol