Hepsi1 Oioi meyve sebze emziği kullanan arkadaşlar siparişim bugün elime geldi ve emziğin delikleri yan tarafta ağıza direkt gelen kısımda delikleri yok kullanışlı mı çocuk onu yan çevirip nasıl kullanacak geri iade etsem mi kararsız kaldm
aakar Hepsi1 merhaba biz kullanıyoruz ama emziğin delikleri yan tarafta değil arkada ve önde diğer emziklerde olduğu gibi 🤷🏻♀️
Hepsi1 aakar yan taraf derken evet arkalı önlü ucunda değil yani biberon gibi uçtan almıyor onu demek istedim