Meryemderin benim bebeğimde sadece mama yiyor. 4 ayda biberon reddi oldu 120 cc mamayi kaşıkla iciriyodum anam ağlıyodu ama pirinç unu vermedim hic. Bir faydasi yok çünkü boşa şişirir anca. Onun yerine mamayi kaşıkla vermeyi deneyin. Yok oyle de olmuyorsa 4+ yazan kaşık mamalari var ondan verebilirsiniz ama butun gunu onunla gecmez. Gunde 2 öğün karnini doyurur o. Benim oğlum suan 7 aylik tamamen ek gida aliyo ama pirinç unu verme canim. Çocuğu sadece doyurur hicbir faydasi yok.