Kızım 23 aylık. Doğduğundan beri çok güzel banyo yapan, suyu çok seven bi bebekti. Sadece 1 kere kayınvalidem yıkamak istedi yardım etti. Onda da çocuğa suyu birden döktü kafasından. O günden sonra korkmaya başladı. Ben de hep konuşarak yıkadım ne yapacağımı önceden söyleyerek onu hazırladım. Tekrar alıştı yıkanmaya. Zaten korktuğunda çok küçüktü unutması kolay oldu. Ama şimdi yine başladı. Banyoya girdiğimiz an çığlık çığlığa ağlıyo. Sadece bedenini yıkarsam sorun yok ama su başına değdiği an kendi sesinden kimseyi duymuyor. Banyo yapalım diyorum hevesleniyo hadi diyo ama banyoya girince kıyamet kopuyor. Uzun süredir yine böyle. Yoruldum artık bi de izmirde yaşıyoruz. Bu sıcakta her gün yıkamak istiyorum ama benim bile gözümü korkuttu. Yani videolar izlettim anlattım ama yok hâlâ aynı. Neden korktu tekrar ne yapmam lazım bilmiyorum. Her türlü fikre açığım 😞