bademciklerim çok kötü şişmiş. ateşim 39.7 di . covid değilim testi negatif. mecburen sefazol iğne ve aksef ilacı verildi. emzirdiğim için emin olamıyorum . bebeğimde iki gün önce hafif ateşliydi. emsin ki iyileşsin istiyorum . var mı böyle bir durum. yaşayan ?