Derinsmomm Kızlar bugün 4. Ay asısı yaptırcaz herkes cok agır bi aşı diyor cok korkuyorum öyle mi gercekten. :(
elifiii Derinsmomm 2. doz oldugu için öyle deniliyor ateşi çıkması muhtemel endişelenmeyin 1 günde geçiyor hatta bazı bebekler ateşlenmiyor. agır denilmesi şu sebepten ilk dozda vücut yabancı ve t hucreleri cok güclü değil ama ikinci dozda vücut savunma mekanızması geliştiriyor ve ateşi cıkartıyor. üzerini soyup nemli bez koyarsınız eklem yerlerine eger olursa
Deletedmom115 Derinsmomm 4. Ay aşısı oğlumda hiç yan etki yapmadı ne ateş ne huysuzluk vs sizde de olmayabilir şimdiden endişe etmeyin
[silindi] Derinsmomm doktorum 2. Ay aşısı nasılsa buda öyle olacak dedi. Bizde ateş yapmamıştı demek ki bu dada yapmayacak.eğer sizde yaptıysa sakin kalın doktorunuza danışarak calpol kullanın öyle ağır bir ateş yapacağını sanmam
Caglaa Derinsmomm bende cok korkmustum ama öyle ağır geçmedi. Atesi cok az yukseldi 1 gün sonra ama öyle huzursuzlugu fln olmadi. 2.ay asisinda cok kötü olmuştu bnm bebegm.
alicihankus Derinsmomm yok canım verme etkisini götürüyomuş biz geçen hafta olduk iki gün ateşlendi ilk gece epey huysuzlandı ama sonra normale döndü
Derinsmomm Deletedmom115 çok korkuttular beni ya. :( yok kulakları sagır olmus atesten falan zaten evhamlıyım. İyice taktım kafaya
alicihankus [silindi] alakası yok canım benim 2.ayda ateş olmamıştı bunda oldu hazırlıklı olun yani herşeye
ikradidem Ayy canım bizde aynı durumdayız bugün tam 4 aylık olduk aşımız var ve bende senin gibi korkuyorum 😥 inşallah sıkıntısız geçer aşı sonumuz 🙏
[silindi] alicihankus doktorumun yalancısıyım 🙄 pazartesi aşı var tedbirliyiz yine de yarında sünnet kombo oldu resmen
Srky Caglaa benim bebegimde iki aylik asisindan bir hafta cok huzursuzdu atesi falan yoktu agrisida yoktu ama huzursuzdu bende 4 ay asisi oyle olur zannediyordum hic umursamadi bile cok normaldi sukur
Neessee Haftaya bizde 4. Ay aşısı olacağız hafiften bende tırsmıyo değilim ama yapcak bişey yok. Bence şurup filan verme eğer ateşi 37 den yükseliyorsa o zaman verirsin. Ben vermeyi düşünmüyorum açıkcası kimi aşıya giderken içiriyor filan ama bnce yanlış
alicihankus [silindi] hayırlı olsun aradan çıkmış olur ikiside aynı anda olsun allah yardım etsin şimdiden 🙂
Srky Derinsmomm hic korkma benim kizimda oldu hicc birseyyii olmadi asi yapilirken agladi sonra eve gelince biraz bacaklari agridi haraket ettikce ama oda normal bide aksam yatmadan once atesine baktim biraz yukselmisti fitil surdum surup icirdim sabah kalktik hic biseyi kalmadi
Aysetokerrrr Derinsmomm gerçekten öyle inanılmaz bir kabızlık huysuzluk huzursuzluk ateş oldu ateş geçti ama geri kalan herşey devam ediyor tabi bunun yaninda birde uykusuzluk var bittim resmen
Derinsmomm AycelenAsya Biz daha kaka yapmadık canım ama yapınca sana söylerim. Takip et bakalım. Derin de bazen ishal gibi yapıyo