Eren18 ama bu seferde kendinizi kısır döngüye sokuyorsunuz. İlk başta vücut ne kadar sütün bebeğe yeteceğini bilemez, fazla veya az üretir. Zamanla vücut alışır, bebeğin ihtiyacını öğrenir ve ona yetecek kadar süt üretimi yapar, göğüsler yumuşar. Halk arasında buna göğsün terbiye olması denir. Siz devamlı sağarak bebeğinizin ihtiyacından fazla süt üretmesi için mesaj veriyorsunuz, çok çok normal henüz tamamını bitiremeyip göğüslerinizin sertleşmesi. Zamanla çenesi güçlenip bitirecek hepsini. Ama bu arada siz sürekli süt üretimini arttırır ve biberonla verirseniz meme reddi yaşayabilirsiniz. Mastit hemen çok çabuk olan birşey değil. Ben hep zamana bıraktım, vücudum bebeğime göre hareket etti.