Merhaba hanımlar, bebeğim 8 ay 21 günlük alttan bir dişi patladi üstten de ön ikisi patladi ama çok iştahsız hiçbir sey yemiyor hep emmek istiyor bide atak haftasina denk geldi gece hiç uyumuyor resmen😔 bu iştahsızlık geçici mi sonradan düzeliyor mu acaba devam sütü mü versem ek gida yemedigi için? Tecrübeli anneler yardım pleaseee