bugsbunny_ Annelerim ben oğluma hergün yarım bardak içirdim nerden baksanız 2 haftadan beri şimdi alerji olmuş. Başkada birşey vermedim sizce abartmış olabilirmyim? Geçermi ya sinek ısırığına benziyor sanki napcamı bilemedim?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bugsbunny_ Alerjisi var demekki vermeyin. Denemeden 3 gün verilmemeliydi zaten her verdiğiniz gıdayı bu şekilde takip edeceksiniz
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi bugsbunny_ Belkide oldu çok gaz olması da alerji belirtisidir belki başla bir belirti verdi bilemedim. Dokundu demek ki ara verin biraz sonra yeniden deneyin alerji için az az.