Dogabebekkk Merhabalar kedim için pisi pisi marka kalın taneli kum alıyordum kristal beğenmiyorum ama değiştirmeye karar verdim kedisi olan anneler hangi kumdan memnunsunuz koku hapseden etrafa çok sıçramadan önerilerinizi bekliyorum 🤗🥰
irva Dogabebekkk Proline ince taneli kokulu kedi kumu kullanıyorum.Çok denedim ama en iyisi bu senelerdir de bunu kullanırım.Koku hapsediyor ayrıca kum kabım da büyük filtreli koku hapsediyor o da.
ikizlerinannesi2985 Dogabebekkk eczacıbaşınınki çok güzel hiç koku yapmıyor ama küçük taneli, etrafa dağılıyor. Bazı paspaslar var, kedi kumunu hapseden. Kum kabının önüne koyuyorsun, minnoş geçerken ayağından dökülüyor.
Laden Dogabebekkk canımız annemiz, öneri istediğiniz, kullananların fikrini sorduğunuz için etiketi sadece “Öneri” olarak bıraktım❤️