Kızım 26 aylık tuvalet eğitimine başladık kendi istedi daha doğrusu artık bez kullanmak istemiyordu küçük bir klozeti var ona çişini yaparak başladık her yaptığında alkışlayıp mutlu oluyordu .. taaa ki kakası gelene kadar 5 gün hiç kaka yapmadı artık endişe duymaya başladım doktoru ile görüştüm normal bi durum olduğunu söyledi 5. Günün sonunda yaptı kakasını küçük tuvaletine ama birdaha asla o tuvaleti kullanmak istemedi korkmaya başladı ağladı durdu sonra bizim kendi tuvaletimize işemeye devam etti 3 gün sonra yine kakası gelince tuvalete kakasını yaptı ve yine bir ağlama (bu arada kabız değil o yüzden ağlamıyor ) korku halinde ve artık bizim tuvaletimize de kaka ve çiş yapmıyor oyunlar oynuyorum teşvik etmek için anlatıyorum anlıyorum seni diyorum ama yok ne yaptıysam olmuyor 10 gündür herşey iyi giderken 3 gündür altına yapıyor tuvalete oturmuyor kendini itiyor bagrış çağrış halinde nolur başıma gelen varsa yardımcı olun❗️❓