Mihrimah3 1 yumurta peynir zeytin yiyorsa ne güzel 🤗🧿
Benim oğlan 17 aylık olcak 1 yumurtayı çyreğinin çeyreğini yiyiyordur o da zorla 🤷🏻♀️ 1 dilim peynir ve alabildiğine zeytin (zeytin çok sever 3-4 tane yer) 🥲
O İnstagram da ki görüntülere aldanma hepsini bitirebilen çok az bebek vardır, ha iştahlı bebekler var ama mide kapasitesi ne ki onların da 😁
Bence bebeğiniz yeterli yiyor, sadece 3 ana öğün veriyorsanız aralara 1 2 lokmalık ara öğün verebilirsiniz 🍀🍀