Habisoo34 Az önce ilk denebunu kutum geldi ama deneyip nasıl yorumlayacağım acaba bilenler yardımcı olabilir mii 🌸💕
Annecikkkkk Habisoo34 ya ben 1 hafta önce kayıt oldum hala bana kutu bildirimi gelmedi normal mi bu 🥺🧐
Ahmet16 Bende dün e mailleri öylesine kontrol ederken iki gün önce zamanını kaçırdıgımı gördüm 😶🌫️ Neler göndermişler?
Habisoo34 Honki_Ponki siparişlerim bölümünde kutu için hâlâ hazırlanıyor diyo yorum yapmam için tamamlanması mı gerek
Honki_Ponki Habisoo34 Kutun geldikten sonra yapıcaksın sanırım bana da bir kere geldi bu ay baska hesap actım diger hesabıma gelmedi çünki ben öle yapmıstım yorumu gelince kutum
Ozge8_ Annecikkkkk mayıs 2017 den bu yana uyeyım ilk kez cıktı bana sansım temmuz kutusu hala gelecek
3children1mom Minnosanne21 Bir site ücretsiz numunelik ürünler gönderiyor. Bazen orjinal boy, bazen tek kullanımlık 😊