afraninannesii ben teşekkür ederim.🙏
Dediğiniz gibi gidip bakmak en iyi sonucu veriyor. Mesela bir sefer astronot almıştım. Şimdi kalıplar küçük olunca yani aldığım şeylerde küçük olunca; ben de 3-4 yaş astronot aldım içinden de kıyafet giyecek diye.
O astronot mont bir geldi, vallahi 6-7 yaşında çocuk sığar içine.😅
O yüzden güvenemiyorum kalıplarına. Tişört almıştım HP serisinden, 1 beden büyük aldım ben oversize tarzı dursun diye ama tam oldu mesela.
Şimdi sweatlerden alacağım sanırım, kesin 1 beden büyük alırım belki 2 beden.😊