RasayiAA Düğün için elbise bakıyorum ikitane buldum sizce hangisi daha hoş. Yada başka mı bakmalıyım fikir verirmisinz. 😁
nursocum RasayiAA Bence başka bak, bunlar eski sezon gibi çok güzel modeller var https://instagram.com/roaadesign?utm_medium=copy_link Şu sayfada inanılmaz iyi şeyler var
Hygge RasayiAA İkisi de güzelmiş. Mavinin modeli güzel, diğerinin rengi güzel. Ben pudra olanı tercih ederdim ama 🥰
ebz09 RasayiAA ilk resimdekinin mor rengini aldim cok beğenerek giyecegim insallah. Bu rengi güzel değil sadece belki başka bir renk olabilir. 2. Resimde çok güzel ama başka modelde bakabilirsin bence