Birkucukkelebek Doz rota alışından sonra melek gibi huzurlu kızım gitti yerine sürekli karnı ağrıyan, gazdan kıvranan, ishal ve huzursuz bir bebek geldi. Aşı olana kadar ne gaz damlası ne de probiyotik kullanmadık. Gazını kendi çıkarırdı, gaz sancısı ne bilmedik. 3. Ay aşı sonrası asla gazını kendisi çıkaramıyor. Sürekli bacaklarını çekerek kıvranıyor ve karın ağrısından ne emiyor ne mama alıyor. Kilo kaybı olmaya başladı. Rota aşısı sonrası bu belirtileri yaşayan var mı ? Ne kadar sürüyor 😞 nerdeyse 1 ay olacak düzelmedi bebeğim
Sineems Birkucukkelebek Ben 2. ve 4. Ayda yaptırmıştım. Herhangi bir sıkıntı olmamıştı. Çocuğum kendinden gazlı bir çocuktu. Aşı ekstra etki yaratmamıştı.
omurella Birkucukkelebek biliyorum çok zaman geçti ama ben şuan bu durumdayım. Bebeğimde besin alerjisi çıktı. Rotayı vurulduğu günden beri 1 ayı geçti berbat haldeyiz aşırı gazlandı aşırı kusuyor… ne zaman geçti siz neler yaşadınız nolur yardım edin
Tgbkzn Rota aşısı sonrası ishal olması normal aşı belirtisidir bu ama bu kadar uzun sürer mi onu bilemedim doktorunuza bi danışın isterseniz belki farklı bir durum söz konusu olabilir burdan anlayamayız
Birkucukkelebek Tgbkzn aşı bazen alerjiye sebep olabiliyormuş. Aşıdan sonra besin alerjisi yaşayanlar var. Doktora tabiki de götürdüm ve de iletişim halindeyiz aşıdan kaynaklı olabilir diyor. Ama ben bizzat bu durumu yaşayanların süreç nasıl ilerledi onu merak ediyorum.
Birkucukkelebek Sineems bizde hiç gaz problemi yoktu şimdi her gece 3 te uyanıyoruz 6 7 oluyor gaz çıkarıp rahatlaması. Sonra da ishal gibi yapıyor iyice rahatlıyor ama bir iki saat sonra yine aynı şekilde. Kakasında da hafif mukus var