Nes1989 Kızımda öyleydi. Ben artık başka bir hastalığı rahatsızlığı var kesin diyordum. Ama herkes diş geliyordur diyordu. Akşamları calpol veriyordum, rahatliyordu sanırım. Bir de dişliğini buzluğa koyup bekletiyorum, eline onu veriyordum. Büyük ihtimal supriz yapacak. Bende gözle görülür birşey görmemiştim. Bir gün kaşığa çit çıt sesi değince diş çoktan çıkmış bile.