34_21_23 Neden bu kadar pahalı adam akıllı çocuğuma oyuncak alamıyorum 3 aylık bebeğim gelişimi için çok önemli içimde kalıyor. Sepetler dolusu oyuncak alan ebeveynler bunu nasıl başarıyor 😏
SeverusSnape 34_21_23 ikinci el uygulamaları çok kullanıyorum. Temiz, kırıksız, sıfır ayarında çok oyuncak aldım bu uygulamalardan. İndirimleri de takip ediyorum tabii. Özellikle Amazon’u takip ediyorum.
Ayazimm58 34_21_23 6 aylik oldu hala 3 aylık bebeklerin oynadigi oyuncaklar geziyor elinde 😕 muzikli renkli egitici şeyler almak lazim ama masallah elimizi degdiremiyoz ki o paralara degmez bile anlamiyorum gercekten
Cherryblossom Kesinlikle asırı pahalı hele fisher price falan hayal oldu. Neye elimi atsam 200 liradan başlıyor.
Melis84 Memlekette ucuz ne kaldı ? Oyuncaklar gereksiz pahalı maalesef. Ben genelde Hepsiburadadan alıyorum alarm listeme ekliyorum indirime girince alıyorum. uygulamalar üstünden ikinci el temiz de bulabilirsiniz
kahvekokusuu 34_21_23 ya indirimleri takip ediyorum hatta bazen ayına uygun olmasa bile aliyorum ileride kullanir diye yada ikinci el uygulamalardan alıyorum zaten bir bebegin oyuncak kullanimi kısıtlı yani sonra ya hayır icin birine verirsin yada ikinci el uygulamadan satıp o parayla cocuguna baska biseyler alırsın mesela daha demin anne ve cocuk iletisimiyle ilgili 2 kitap aldım indirim kuponumda vardi 13 tl ye geldi normal bi kitapcidan alsam 50 lira olurdu 🤗