Naciyeylmz sadece aşı vurunurken ağladı hemen kucağıma aldım sakinleştirdim sonra eve geldik uyudu ateşi vs de çıkmadı canım bende çok aşırı korkarak gittim bir hafta bile huysuzlanan bebek varmış diye ama öyle olmadı çok şükür hatta hemşire bana eve gider gitmez calpol ver hem ağrısı kesilir hem ateşi olmaz dedi ama ben hemen ilaç verme taraftarı olmadım çok aşırı ağlarsa ateşi olursa veririm dedim çok şükür ne ateşi oldu nede ağlaması