esraksl2304 öncelikle merhaba, yolun daha çok başındasınız. Bu kadar erken pes etme çünkü 21 aylık 11 kilo taşımak daha zor😂 hele boyları uzun olunca taşıması daha da zor oluyor. Annesi tek derdine çare sensin onun, senden başkasının kucağında mı durmasını isterdin ? Yada seni istemediği için ağlamasını mı ? Konuşabilse zaten o da ağlamayı tercih etmezdi. (Gerçi şu an konuşuyor ama yine de ağlama yolunu tercih edebiliyor 😂) tv den ne anlasın Kİ o ? Onun için tv felan hep karmakarışık şeyler. Onun ihtiyacı olan senin kucağında dans etmek, sesin sesinden güzel şeyler duymak, sevilmek. 4 ay büyüme atağı olan bir ay artık dünyaya geldiğini farkediyor ve haliyle korkuyor. Annesinden ayrıldığını anlıyor, artık doğdum ve ne yapacağımı bilmiyorum diyor. Tek bildiği , güvendiği sen varsın. Ne kadar çok ten teması o kadar çok sakin bebek bunu unutma. Geçecek emin ol geçecek ve sen çok değil 1 sene sonra keşke hep küçük kalsaydın , ne çabuk büyüdün diyeceksin. 21 aylık kendi isterse gelip sarılıyor, kendi başına oyun kuruyor , daha çok mutlu, daha az huzursuz. Geçecek sabret