Kizlar kackez post açtım lütfen tecrübeli biri görsün bir ay önce oğlum hasta oldu ondan beridir burnu tıkanıyor az öncede uykusundan ağlayarak uyandı yine burnu inanılmaz tutuluyor. Açınca falan derken sabahliyoruz yada.boyle öğle uykuları bolumuyor. Doktoru deloday şurup verdi bir işe yaramadı ne yapsak odayı havalandırarak serinde yatirsam yine su sirke karıştırıp burnuna surdum yok yani aynı nedeni nedir böyle uzun süren oldu mu bizim gibi 16 aylık olucaz lütfen biri yazsın önerilerinizi istiyorum…