fatosd36 Rainyellow malasef herkesten anlayış beklesekte kimse anlayışlı değil malasef evlatlarımız Allah’a emanet inşallah
Rainyellow Biricik01 Melis84 fatosd36 Tubaayaz77 kızlar aşı olup otobüse bindim bir cesaret ama hiç bir etki hissetmedim çok şükür sadece bebeğimi emzirirken vicdan azabı duyuyorum 😢
Biricik01 RainyellowAsidan 2,3 dakika sonra oldu. herkesin bünyesi farklı tabi eşimle aynı anda olduk ona birşey olmadı.beni acilde beklettiler.Cok kötüydü benim için