selam anneller.benim oglum 40 indan sonra dr kesilmeli bekliyemeyiz dedi bebeyi rahatsiz ediyormus.sunu soyleyim benim oglum kafasinda 1az gerginliyi var uyku problemizde var dr uyku ilaci yazmisdi onlari verince sakinlesip uyuyor oda 5 6saat uyuyor yada uyumuyor.1aylik yazmisdi icsin diye.5gune 1ayimiz Allahin izniyle tam olur sorum su ki simdi 40indan sonra ilacda olmuyacak uyusun diye bu kesim onu 1azda bozacak uykusunu canini actacak cok kucuk ya.cok korkup endiseleniyorum.ha 1de lazer falan yok kaynanam direk elle kesim istyor boyle duzgunmusde falanda filan.bi sey olurmu sizce