Nrnfth ANNEBALIIII Evet yasadim ben covid gecirdim o zamanda mide bulantisi cok fazla yasamistim yapiyo yani bu illet
Sedakyhn ANNEBALIIII çarşamba günü 2. Doz oldum hiç bulantı baş dönmesi olmadı ama baş ağrısı , vücudumun her yeri ağrıyor ve grip oldum
Mom727373 ANNEBALIIII evet dün ablam biontech olmuştu ilk doz. Feci şekilde baş ağrısı yaşadı bugün de döndüğünü söylüyor