Dygosmn1 arkadaslar bebegim grip oldu burnunu temizliyorum ama pinpirikliyim . tereyag pekmez veriyorum nane limon veriyorim baska ne yapabilirimmmmmm
bebekzeynep Dygosmn1 17 aylık kızımda 4 5 gündür grip bende götürdüm doktra ama 2 yaş altı olunca ilaç vermedi kendi geçer dedi ama rahatsız ediyor çocuğumu
Fatmaimarusta Dygosmn1 benim oğlumda 17 aylık boğazları kızarık hafif öksürük ve burun tıkanıklığı vardı doktora götürdüm direk antibiyotik aferin ve burun spreyi verdi bence beklemeyin çok zor oluyor bizde ateşde vardı
Purple13 Dygosmn1 doktora gidin bu grip inatcı salgın varmış pazardan beri toparlanamadı kızım. 20 aylığız boğazı kızarmış inatçı ateş oldu allahtan geçti şimdide öksürük burun tıkanıklığı var çok halsiz. Bir an önce toparlansınlar artık☹️
mihrosum 21 aylık kızım aynı sekılde 1 haftadır çekiyoruz ve ailede herkese bulastı. Baktım gecmıyor sımdı randevu aldım dra gidiyoruz. Oksuruk kaldı. Valla canım direk dra git sana tavsiyem
Dygosmn1 mihrosum ay kiyamam ya. dun basladi bugun bende oldum oksuruk tek tuk var onun icin tereyag pekmez veriyorum o dindirdi . ama yinede korkuyorum cok gecmis olsun canim dr ne derse yazarmisin rica etsem.
Dygosmn1 mihrosum bende aferin mi kullansam diye dusundum ama dr demeden kullanmiyayim diyorum bugunde dinmezse bakalim bende gidim dr cok sagol canim benim
Emine0326 mihrosum benim de oğlum 14 aylik oda öksürük hapsuruk vardi doktor bizede verdi dun ama tadı çok kötü zar zor icirdim siz nasıl iciriyorsuniz
mihrosum Dygosmn1 aferim kullanan cok duydum canım drdan geliyoruz bize bir suru ılac verdi alerji ılacıda dahil.
Dygosmn1 Emine0326 terayagini eritiyorum. icine pekmez koyiyorum kendi cocuk doktoru ilac kullanma bunu 3 kere ver dedi oksuruk icin