Merhaba bebeğim 9 aylık dişleri çıkıyor ateşleniyor biraz da burun akintisi var dün sağlık ocağına doktora goturdum doktor hem dislerinden hem de bogazinda enfeksiyon oldugunu soyledi ve iburamin zero şurup verdi recetesinde okudum ve internetten de arastirdum 2 yaşından altına kullanılması onerilmiyormus iki defa verdim tereddut ettim kullananlar var mı?