Anneler merhaba ☀️ biraz içimi dökmek istedim size zor günler geçiriyorum allahım beterinden saklasın ama dayanacak gücüm kalmıyor artık 20 gün önce ailecek hastalandık en son kızıma bulaştı nasıl bir hastalıksa ateş öksürük kusma burun akıntısı hepsi var test yaptırdık negatifiz tam 10 günde kızım iyileşti derken eşimin babasına araba çarptı vefat etti ona mahvolduk şimdi kızım tekrar hasta oldu ateş kusma ağzına bir lokma koymuyor kusuyor ateşi düşmüyor doktor iğne ve fitil verdi ilk iğneyi olduk ama bi etki etmedi günlerdir uykusuzum yorgunum kendimden vazgeçtim artık sanki her şey daha da kötüye gidecekmiş gibi geliyor ne olur geçecek deyin 😔bir aydır hastalıkla uğraşıyoruz sonra kaza iyice psikolojim bozuldu 😔