Günaydın anneler, hayırlı sabahlar.
Kızım 14 buçuk aylık günde 2 kere sabah gece olmak üzere 210 cc mama yiyordu. Ama bir kaç gündür gece 12 de içtiği mamayı vermiyorum. Bir kaç gün önce mama içirmek için uyandırdım öfke krizi yaşadı uykusu bölündüğü için olabilir diye düşündük denedik vermeyelim acıkırsa kendi uyanır dedik. Gece 4 buçuk gibi uyanıyor piş piş yapınca geri uyuyor sabah 7ye kadar birşey yememiş oluyor. En son bizimle de akşam 6 en geç 6 buçukta akşam yemeğini yemiş oluyor. Sizce bu aylarda 13 13.5 saat aç kalması normal mi yoksa hata mı yapıyorum. Fikirleriniz için şimdiden teşekkürler 💐