Doktorumuzun tavsiyesiyle 5 buçuk aydan sonra ek gıdaya geçtik. Başlarda anne sütü ağırlıklı gidiyordu. Yani her şey olması gerektiği gibiydi. 8.aydan sonra anne sütünü birden azalttı. Doğumdan itibaren sütümü sağarak verdim. Biraz ek gıda veriyorum. Aradan zaman geçiyor, anne sütünü uzatıyorum. Hiç istemiyor. Gün boyunca hiç içmiyor. Ek gıda değil bildiğiniz gıdaya geçtik yani. Geceleri uyanıyor işte gece 100, 120 ml filan içiyor Allah’tan. Ama gündüz sıfır anne sütü. Bu yüzden kakası da sert oluyor. Deli gibi su içiyor. Günde 300, 400 ml su içiyor. Ne yapacağım bilmiyorum 😔