Off ben de aynı dert 4 ay 20 günlük aşırı kusuyor ve gaz da bitmedi gerçekten çok zor her dakika yatak başında bekliyorum uyku sıfır ama 4. Ay en üst seviyede olup sonrasında azalacağı söylendi umarım öyle olur bir de emerken acı çekiyor çocuk gaz sıkışmasından reflüsü olduğu için :(