Artık kafayı yicem 3 gündür düşmeyen ateş 1 hafta önce kızamık kızamıkçık su çiçeği aşısı olduk sonradan ateş çıktığını biliyorum ama bu nasıl bişey bitmiyo düşmüyo hastaneye götürdüm doktor bişey yapamam aşıdan dedi fitil verdi verdiği fitil piyasada yokmuş muadilide yok demişler pedifen ve calpol de düşürmüyor yaşayan var mıdır bilmiyorum ama bi çare yazdım tükendim artık yüksek gördükçe içim gidiyo ağlayıp duruyorum