Beyziikoo Çok teşekkür ederim 🧡
Evet ya oglumda da pozitif çıktı ama ishal yok, yani günde 1 kere yarı sulu yapiyor, kusma bi ara oldu gittik reflü dedi doktor sonra oda kesildi😒
Kakasi yesil olunca tahlil verdik ve rota ile adenovirusmuydu neydi onlar çıktı