alisileedis KaranveAnnesi Biz 3 gündür hastanedeyiz serumlar fayda etmiyo ne yiyosa hepsini ama istisnasız hepsini kusuyo. Elim kolum bağlandı resmen napıcağımı şaşırdım birsürü mide ilacı veriyolar ona ama yok yok yok.
KaranveAnnesi alisileedis ah canım ya çok zor bebekler dertlerini anlatamıyolar. İniallah çabuk atlatır
Ozgeruya alisileedis gecmis olsun bizde 3 gündür atesliyiz gece 38 den asagi düşmüyor gündüz 37-37.5 bogazlari kızarmış bugun doktorumuzla görüştük antibiyotik başladık bizde
alisileedis Ozgeruya 3 gündür kullanıyoruz hala bi gelişme yok ya boğuluyo öksürükten zAten zayıf bi bebekti iyice zayıfladı yavrum moralim o kadar bozuk ki 😔
Ozgeruya alisileedis evet kiziminda gözler kızarık burnu tıkalı gözü arada yaşarıyo suanlik atesi düştü
Aymiri Purple13 benimde bebeğim 7 aylık. Geniz akıntısı öksürük şikayetiyle gittik bronsiolit olmus dedi. Dikkat etmezsen hastaneye yatiririz dedi. İyice korkuttu. Antibiyotik başladık.buharla ilaç veriyoruz