Selam güzel anneler. Benim kız hep 4-5 dis ayni anda cikardi bu duruma alisigim ama bu köpek disleri ateş yapti. 37.5 oluyo calpolle iniyo tekrar 37.5 . 4 ü birlikte ciktigi icin oluyor olabilir mi? Bir kere de ishali vardi. Zaten ordan anlayip kontrol etmistim 3 gun once.Drmuz düşmezse atesi getirin dedi ama inip inip cikiyor genelde aksam saatlerine dogru. Diş atesi oldugunada eminim bir yandan cunku öksürük halsizlik yok. Huzursuz sadece süt mamasi icmek istiyor ek gidayi tadimliyor. Sizlerde nasil bir surec vardi kopek dislerinde paylasirsaniz sevinirim