Kizlar covid olduk karantinamizin bitigi 17 gun oldu karantinanin bitigi ikinci günunde nezle olduk burun akintisi hapsirik ozamanlarda koku alamiyordum temizlik yaparken derterjani fazla koymusum esim öyle dedi zaten ondan sonra basladi bu hapsiriklar alerji etmis olabilirmi ne zaman toparlaniriz dersiniz kac gune iyilesiriz doktor test yaptirmadi 17 gun sadece hapsirik burun akintisi oldugu icin baska belirtim olmadigi icin test etmedi cok darlaniyorum cocuklarimi boyle gorunce kizima grio surubu verdi ama bebegim 3 aylik oda nezle o ilac kullanamiyo