Ataselim ikibebeli bu parayı almayi unutursak geri cekmiyorlar dimi Doğum yapalı 2 ay olaxak pttden Almayı unuttum
Uygurelif Ataselim yok git al ben 3 ay sonra aldım. eşinin üstüne de emzirme parası yayito 200 tl eğer anne çalışmıyorsa. bizim ki henüz yatmamış.
Ataselim Uygurelif çalışan biriyim normalde. Devlet memuru o zaman benim maaşıma mi yatıyor süt parası