Arkadaşlar merhabalar. 3 ay önce Spinal anestezi ile sezeryan doğum yaptım. Son 1 aydır uyuduğum da sırt ve omurgam da ağrıyla uyanıyorum. Ve uyandığımda hareket edemiyorum. Ancak kambur durursam yavaş yavaş hareket edip bebeğimle ilgilenebiliyorum kesinlikle dik duramıyorum yaklaşık 10 15 dakika sonra ağrısı hafifliyor. Sadece uykumda oluyor ama. Ne şekilde yatarsam yatayım bu ağrıyla uyanıyorum. Var mı başına gelen ? Bir önerisi olan.